Wednesday, January 19, 2011

THE SPIRITUAL JOURNEY

Insya Allah, esok pagi, seawal jam 5.30 pagi, sebaik sahaja selepas solat Subuh, kami sekeluarga akan bertolak ke King Fahd International Airport and our flight will depart at 8.00 am to Jeddah.

Dengan itu, dengan rasa rendah diri, rendah hati, I ingin memohon ampun dan maaf dgn sesungguh-sungguhnya daripada semua pembaca blog ini tidak kira saudara-mara, kawan-kawan, mahupun silent readers.

If any of my writings make any of you terasa hati, or uncomfortable, or sakit hati, or sedih,

If my writings make you think that I am menunjuk-nunjuk, or showing off,

If you think I berlagak sebab tayang makanan yang mewah, (pada hal lepas tu sebulan kami x mkn luar)

If you think I nak tunjuk terer sbb asyik tempek gambar makanan yg I masak, (while u dont know- my most solid secret : I'm so bad in masak telur, any kind of telur - mata kerbau, or telur dadar, serious! I tak boleh!)

If you think that kata ganti diri "I" instead of aku or saya tu looks like I'm so berlagak nk jadik org putih, (sebenarnya I malas nk taip "AKU" tu kan 3 huruf, while "I" is just one!)

PLEASEEEEE............. Forgive me. Seriously, seriously I didn't mean it. Seriously, I tak berniat utk menunjuk-nunjuk, but just to share. Seriously, I tak sedar that some of the entries are just sensitive to some of you, guys. Seriously, maafkan I sepenuh hati u all ye...

And please mention us in your doa too... that our journey (pergi n balik) selamat, and our Umrah will be smooth and easy.

Apologize.