Wednesday, April 13, 2011

FLY~FLY TO THE SKY~

* This is an auto-published entry*

Dear Readers,

Ketika anda semua sedang membaca entry ini, kemungkinan besar kami sekeluarga telah pun meninggalkan tanah pasir bumi Jubail dan berterbangan menuju ke tanah air tercinta, Malaysia.

Percutian kami akan mengambil masa 1 bulan dari tarikh ini.

Dengan itu, saya sebagai penulis dan pemilik blog ingin memohon kemaafan kepada semua dan mengharapkan doa kalian agar penerbangan kami selamat tiba ke destinasi (eh, ni bukan mcm ayat peramugari ka?)

Jika anda semua berminat utk menghubungi saya di Malaysia (maksud menghubungi di sini = menjamu saya makan makanan yg lazat-lazat), silalah call nombor telefon lama saya dulu (Maxis tu le...)


Zuzu sudah tidak tertahan utk bermandi-manda di air terjun, pantai, waterpark dan sungai

Yaya melakonkan muka eksaited setelah ibu cakap "adik buat muka happpyyyy..."



Sekian. Saya dah nak tido utk bangun awal pagi utk menggalas beg 5 bijik. Gudnite....