Monday, May 25, 2020

SELAMAT HARI RAYA PKP 2020!

ALhamdulillah... Akhirnya kita dapat juga menyambut Hari Raya Aidilfitri untuk tahun ni. Tanda kemenangan kita melalui Ramadhan yg mulia. Tanda kemenangan kita menahan sabar dan hawa nafsu, walaupun time bukak posa tu...paham-paham ja lah kan hahahaha. Melantak seghupa sebulan tak makan! 😆😆😆


Syukur tak terhingga, walaupun masih dalam PKPB, kita semua dibenanrkan menyambut Hari Raya dalam keadaan berjaga-jaga.

So hari Raya Pertama ni, awal-awal lepas solat, bersiap, sarapan ketupat rendang apa semua di rumah sendiri, kami bertolak ke rumah adik saya, Kak Ngah di Shah Alam. Asalkan tak merentas negeri, rakyat dibenarkan berkunjung ziarah. Dan pastikan bilangan pengunjung tak melebihi 20 orang.






Tuudiaaaa... Punya banyaklah kami posing. Takdak kerja lah katakan.... 😹😹

Kalau balik kampung mesti sibuk nak siap sedia itu ini, sambut tetamu apa bagai kan.. Ini hanya tinggal kita kita jurrr.. Nak buat apa lagi.

 Kak Ngah, Najib & Nisriin.

Kami semua @Rumah Kak Ngah.

Alhamdulillah, dah puas lepak makan-makan, dan membawang kami pun balik rumah... On the way tu Intan & Pak Sheikh bagitau depa nak mai beraya kat rumah kami.

Lebih kurang pukul 3 petang mcm tu depa sampai dan kita makan lagi! Yeayyyy!!!

 Ok takleh salam-salaman na.... Stay Safe hehehehe

 The Kiddos....

 Alhamdulillah... Happy cara kita 💖

The Sheikh's

Syukur selalu apa yg kita ada hari ini. Walaupun tak dapat balik kampung, tak bermaksud kita tak perlu sambut Hari Raya kan. Alhamdulillah....

Semoga Malaysia terus aman, semakin baik dan pulih dari Covid19 secepat mungkin amin.....