Monday, November 22, 2010

RESTAURANT REVIEW : AL-BARDOUNI

Actually I ada few list of restaurants review yg I patut updet tp seringkali tiada kesempatan huhuhu. So hari ni I updet satu dululah pasal Restoran Al-Bardouni nih.

Lokasi : Fanateer

Food : ArabMacam biasa, kena cari pintu Family Entrance :)

Ibu punya - Beef Kebab. It comes with pratha, tapi I punya request "Can I change to rice, please". Hehehe... sgt suka makan nasik nowadays. Am I gonna be as big as mak arab soon?

Ayah punya - Mix Grill.
Ada kebab ayam, daging (bau mcm kambing), ayam tandoori, salad n fries.


The food boleh dikatakan sedap. Well, tekak I ni dah adapt kot dgn Arab food nih hehehe... The drinks are pure juice, so sgt satisfied. The price pun ok sbb tempat dia agak best. Cuma ada servis charge yg kami rasa agak tak relevan sikit.

But overall kira boleh lah kalau nak makan Arab food kat tempat yg agak selesa, I would suggest this place.