Wednesday, June 22, 2011

ANNOYING

Dah nampak kan I dah remove chat box tu?

Dah nampak kan I dah remove fesbuk badge tu?

Dah nmpak kan ada sebab I buat mcm tu?

Sebab dah mula ada org yg sangat sangat sangat annoying datang sini.

I letak chatbox dgn tujuan kawan2/sedara mara boleh bertnya khabar berita.

I letak fb badge utk sesiapa yg nak datang ikut suami dia ke Saudi ni, so that I boleh berkawan dgn dia n dia boleh bertnya soalan2 berkaitan pada I.

I langsung tak minat bila yg tak berapa kena mengena menganggu gugat di sini.

Chat box tu bukan tempat nk cerita ada org nmpak aku kt mana. (Kalau nk jadi spy sila keja dgn James Bond)

Chat box tu bukan tempat nk tnya pasal pokok2 n tumbuhan. Aku hidup kt padang pasir rumput pun x kenal (Kalau nk tahu pasal pokok, pi library pinjam buku pastu pi dok bertapa dalam hutan tropika).

Aku tak suka kau "menyemak" kt chatbox smpai org lain takleh tumpang.

I know, you know who you are.

Kau sedar diri kan?????

Jadi, sebelum aku cakap "berambus" baik kau blah secara elok.

I tak suka main kasar. Tapi kalau terpaksa I CAN DO IT.

Serius eh, aku tak suka.

Terima kasih...................