Tuesday, June 21, 2011

TAK NAK CERITA

Hari ini saya ialah tak nak bercerita sebab suka hati saya lah saya tak larat tulis.

Saya cuma hendak menayang gambar2 berkaitan sahaja...






Oh, mengapa pula gambar kasut yg menjadi kaitan? Oh, sebab saya sangat2 rindu nak pakai high heels tp di sini saya tiada walau sepasang pun. Dan saya tidak pasti sama ada ia sesuai utk dipakai di sini memandangkan jika saya ada aktiviti, saya akan pergi dgn memanjat bas ala-ala berebut seperti bangla budak sekolah.

Tapi saya masih teringin utk memiliki satu pasang highheels (atau dua) seperti gambar di atas. Sangat sesuai utk dipadankan dgn fesyen saya di sini bukan? (Lihat gambar dibawah).

Fesyen saya di sini... Ada yg berani nk cuba pakai jalan-jalan kt One Utama? Cubalah. Best tau!



Dah, sekian saja angan-angan mek jenun saya..... Mari masuk dapur dan ambik gambar masakan saya yg sememangnya menjilat jari pula..... *Sambil berangan memakai high heels ketika memasak ala-ala mek saleh*


Tabiat saya jika makan bihun sup ialah : tidak suka kuah yg banyak.
Masa sekolah rendah dulu, saya makan bihun sup langsung tak letak kuah. Maknanya bihun TAK sup. Sekarang saya sudah sedikit memperbaiki diri.


Sebab yg order nak makan pizza ni ialah cik Zuzu, maka letak saja lah nama dia bagi glemer.

Sekian, terima kasih sudi buang masa kt sini :P