Wednesday, June 27, 2012

I AM A FABULOUS MOM'S SATISFIED CUSTOMER

Alhamdulillah... thank you so much to my Amet for understanding my needs. Really appreciate it :)

Due to Previous entry (KLIK), Amet gave me approval for online shopping. Yeayyyyy!!! (Usually he thought I just addicted to shoppe online, so kena banyak interview baru dapat. But this time tak payah cakap dah dapat. Mesti meleleh air mata dia baca entri tu hahahha)

Okeh, after belek2 sana sini, I decided to purchase in FabulousMom (FM). Design cantik. Harga murah. Ada sale. Yg penting, lebih murah dari harga kat kedai hari tu. Perfect!

9.35 am - I submit order. Immediately receive confirmation email. Status : Pending (sebab I belum buat payment)
11.15 am - Amet done with payment :)
11.25 am - Receive email from FM - payment confirmed (tak sempat pun I nk bagitau dia) Status : Processed
3.15 pm - Receive email from FM. Status : Delivered.
Next day 9.15 am - Hon hon!!! Dah sampai depan rumah!!!

Waahhh sangat cepat, cekap dan pantas! I am really satisfied with their service, especially on the status updates. This is how a business shuld be! I will definitely have more shopping with FM next time (kalau ada duit la hahaha).

Real-time delivery status at TA-Q-BIN :)
Plus, one more thing yg best lagi, the courier service, TA-Q-BIN (KLIK) tu pun sangat2 bagus. The sales driver yg hntar barang tu sangat polite, and very2 nice. Siap cakap thank you sambil angkat topi dan tunduk hormat pada I...ohhhh rasa mcm berada di Jepun! Hahhaha..

Parcel yg kutunggu umpama pungguk merindu :)

Taadaaa.. isi kt dalam x boleh tayang no...

Thanks again to Amet, FabulousMom & TA-Q-BIN. Uols really make my day!