Sunday, March 27, 2011

TOO MUCH CONCERNS WILL JUST KILL ME

Looking at the vacation's ticker has triggered some anxiety in me. Yes, instead of having the joy of excitement, I have these feelings of fear and worry. There are things that are preoccupying my mind. Somethings that I dont know what to expect to see. Some things that I dont want to see. Things that I silently mention in my prayer everyday.

It's not that I really dont want to go back. But being here has been quite an escapism for me from seeing the heart-breaking realities. Hmmm.... susah jugak nak cakap about this. Nanti org ingat I nak melarikan diri dari masalah pulak.

Whatever the things are, I've tried my best to make the things at their best place.

I am blessed to have full of loving family members and frens, and I really cant wait to see them.

Allah, please give me your guidance in everything and anything I do.... Amiinnn...



*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



Dah la... sudah2 la layan perasaan emo tu.... nanti jadik emoticon plak...! Jom! Kita layan gambar dari Yue's Kitchen :))


Ini ialah pandan kecut yg dah berminggu2 beli kat Lulu heheheh... so balutan pun mcm tongkang pecah, siap cucuk2 lagi....asal boleh makan je laa kan...

Kali ni karipap tak terpusing2 dah. Actually I jarang sgt buat karipap kulit biasa nih. Tak layan la konon.... tapi hari tu mcm kelam kabut nk gi picnic, so hentam je buat kulit biasa nih. Tetiba eh rangup and sedap la pulak (ceh, puji sendiri lagi :p). Buat 20 bijik, satu hari je habis. I pun x sure Amet, Zuzu & Yaya ni mkn sorang berapa bijik, yg penting I dapat mkn separuh jek!

Phewwww..... ada la dekat 15 tahun dah kot tak buat benda nih. Hahaha... dulu2 masa sekolah rajin jugak buat, sebab senang sgt2 nak buat. Pastu entah mcm dah dilupakan plak menu nih. Bila datang sini, rupa2nya arab suka sgt puding nih. Siap ada jual yg ready-to-eat (packing mcm Calciyum). Klu kt restoren2 depa panggil Om Ali (Ibu Ali)....agak2nya zaman dulu2 hanya ibu si Ali tu je kot yg jual benda nih hehehhe....

Sekian.