Wednesday, March 9, 2016

CLOSE SALE HARTANAH - ITS EXCITING!

SOLD! DATARAN OTOMOBIL SHAH ALAM

Alhamdulillah.... berkat doa, usaha dan bantuan rakan2 saya telah berjaya menjual sebuah unit di Dataran Otomobil, Sesyen 15 Shah Alam.

Kawasan ni mmg HOT AREA sebab sekarang ni dah semakin banyak building shoplots dan office naik kat situ. Kebetulan pula IDCC Mall pun mmg sebelah tu je, so berebut-rebut lah investor nak cari rumah situ.

Sebenarnya kalau ada duit, saya pun berhajat nak ada satu unit kat situ. Sayang sgt kalau tak rebut peluang ni. Unit yg saya jual tu, dah siap ada penyewa. Malah, ia disewakan oleh company buat tinggal staf2. So buyer baru ni tak perlu pening cari penyewa dah. bab payment sewa tiap2 bulan pun mmg tak perlu risau lah. Best kan!

Tak apa... saya akan kerja brsunguh-sungguh...bayar semua hutang piutang yg masih berbaki. Kumpul duit dan lepas ni saya akan buat bisnes rumah sewa pulak. Saya hanya akan sewakan kepada geng2 expatriate (sbb dulu dh pernah rasa mcmna kena sembelih harga masa kami jd expat kt Saudi hehehe)

Suatu hari, saya pun nak jadi Pakar Hartanah mcm Faizul Ridzuan tu. Kebetulan kami sama umur & sama universiti. Tak lama lagi insya Allah sama level pulak hehehhe...aaaminnnnnn...